promocja nowych produktow na FB

Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

czas czytania: 5

min

Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.

bannery AdWords

Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords)

czas czytania: 5

min

Kampania Google Ads (Adwords)  powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.

Ile kosztuje reklama na FB

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

czas czytania: 5

min

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.

Grupy na Facebooku

Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage

czas czytania: 5

min

Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie marki w mediach społecznościowych. Sprawdź, jakich działań należy unikać!

jak-robic-wpisy-na-linkedin

Jak tworzyć wpisy na LinkedIn angażujące społeczność?

czas czytania: 5

min

O czym należy pamiętać, tworząc posty na LinkedIn? Przeczytaj krótki poradnik o najlepszych praktykach.

kim jest mikroinfluencer

Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?

czas czytania: 5

min

Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.

media społecznościowe

Jak działa social selling?

czas czytania: 5

min

Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.

greenwashing

Co to jest greenwashing?

czas czytania: 8

min

Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.

zwiększanie subskrypcji na youtubie

Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?

czas czytania: 5

min

Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.

pozyskiwanie klienta przez internet

Jak pozyskać klienta w Internecie? 5 sprawdzonych sposobów

czas czytania: 5

min

Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.

mikromomenty w sprzedaży

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

czas czytania: 5

min

Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!

modele rozliczeń reklamy internetowej

Modele rozliczeń reklamy internetowej – wyjaśniamy najważniejsze skróty

czas czytania: 5

min

Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie najważniejszych skrótów.

jak dodać messenger na stronie internetowej

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

czas czytania: 5

min

Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.

fanpage fotografa jak prowadzić

Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa

czas czytania: 5

min

Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów!

czym jest merketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – na czym polega i czy warto się na niego zdecydować?

czas czytania: 8

min

Hasło zyskujące na popularności. Sprawdź czym jest i jak działa marketing afiliacyjny. Poznaj przykłady kampanii afiliacyjnych oraz zapoznaj się z ciekawostkami dotyczącymi tego zagadnienia. Zapraszamy!

jak tworzyć opisy na instagram

Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie?

czas czytania: 5

min

Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści na Insta? Podrzucamy garść wskazówek!

facebook ads

Promocja w social media: jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku krok po kroku?

czas czytania: 5

min

Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję na Facebooku. Promuj się skutecznie w Facebook Ads!

prawa autorskie zdjęć w social media

Prawa autorskie na social media: jakie zdjęcia i grafikę publikować, by było to legalne?

czas czytania: 5

min

Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.

social media instagram

Social media w branży fashion – 5 działań, które zainteresują odbiorców

czas czytania: 5

min

Marki modowe prowadzą aktywne kampanie na Facebooku i Instagramie, aby zbudować wokół siebie społeczność zaangażowanych odbiorców. Prezentujemy 5 inspirujących działań w mediach społecznościowych.

kryzysy social media

Jak przetrwać kryzys w social mediach?

czas czytania: 5

min

Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też, jak zapobiegać burzom w internecie.

promocja lokalnego biznesu instagram

Promocja lokalnego biznesu na Instagramie. Jak robić to dobrze?

czas czytania: 5

min

Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą sobie z angażowaniem społeczności, a my podpowiemy Ci, jak robić to skutecznie.

udostępnianie facebook ads agencji

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku

czas czytania: 5

min

Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!

planowanie wpisów facebook

Dlaczego i jak planować posty na Facebooku? Obsługa Creator Studio

czas czytania: 5

min

Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage’a? Koniecznie wypróbuj Creator Studio, której obsługę objaśniamy w naszym wpisie!

jakie-zmiany-dyrektywa-dsa

TikTok a ustawa o usługach cyfrowych. Co się zmieni?

czas czytania: 5

min

Jakie zmiany pojawią się na platformach społecznościowych w związku z Dyrektywą DSA? Sprawdź!