min
min
Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.
min
Kampania Google Ads (Adwords) powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.
min
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.
min
Prowadząc stronę na Facebooku należy unikać 13 kardynalnych błędów, które utrudniają budowanie marki w mediach społecznościowych. Sprawdź, jakich działań należy unikać!
min
O czym należy pamiętać, tworząc posty na LinkedIn? Przeczytaj krótki poradnik o najlepszych praktykach.
min
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.
min
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
min
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.
min
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
min
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule podpowiadamy, jak zdobyć klienta przez Internet.
min
Co to są mikromomenty? Jak wykorzystać je w biznesie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi marketing chwili. To działa!
min
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie najważniejszych skrótów.
min
Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie.
min
Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów!
min
Hasło zyskujące na popularności. Sprawdź czym jest i jak działa marketing afiliacyjny. Poznaj przykłady kampanii afiliacyjnych oraz zapoznaj się z ciekawostkami dotyczącymi tego zagadnienia. Zapraszamy!
min
Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści na Insta? Podrzucamy garść wskazówek!
min
Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję na Facebooku. Promuj się skutecznie w Facebook Ads!
min
Pozyskiwanie zdjęć z social media i publikowanie ich na swojej stronie internetowej nie zawsze jest legalnym działaniem. Podpowiadamy, jakie są ustalenia poszczególnych portali społecznościowych.
min
Marki modowe prowadzą aktywne kampanie na Facebooku i Instagramie, aby zbudować wokół siebie społeczność zaangażowanych odbiorców. Prezentujemy 5 inspirujących działań w mediach społecznościowych.
min
Spotkał Cię kryzys w social media? Mamy kilka wskazówek, jak sobie z nim poradzić. Doradzamy też, jak zapobiegać burzom w internecie.
min
Prowadzenie lokalnego biznesu nie wyklucza z promocji na Instagramie. Lokalne marki doskonale radzą sobie z angażowaniem społeczności, a my podpowiemy Ci, jak robić to skutecznie.
min
Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów!
min
Jak łatwo zaplanować posty na Facebooku, by zadbać o jakość swojego fanpage’a? Koniecznie wypróbuj Creator Studio, której obsługę objaśniamy w naszym wpisie!
min
Jakie zmiany pojawią się na platformach społecznościowych w związku z Dyrektywą DSA? Sprawdź!